Klachtenregeling

Binnen Nieuwe Veste is het goed vertoeven. Dat vinden wij als medewerkers en dat horen we ook terug van onze bezoekers. Nieuwe Veste heeft drie locaties; Centrum, Noord en Zuid. Per jaar begroeten we meer dan 500.000 mensen. We investeren veel tijd in uitleenprocedures, collectievorming, activiteiten en lessen en cursussen om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ons uitgangspunt is om zorgvuldig te werken op alle gebieden.


Om onze dienstverlening nóg beter te maken, horen we het graag als je klacht, vraag of suggestie hebt.

Onze huisregels

Wij willen voor iedereen een veilige en fijne omgeving, daarom hebben we huisregels. Je kunt ze lezen als je binnenkomt of downloaden. Het kan natuurlijk gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Laat het ons weten. Je kunt het klachtenformulier invullen.


Laat het ons weten

Als een mondelinge klacht niet ter plekke kan worden opgelost laat het ons dan schriftelijk weten. Je kunt het klachtenformulier online invullen of haal een papieren exemplaar in één van onze vestigingen en stuur deze op naar: Nieuwe Veste, t.a.v. Hospitality Manager, Molenstraat 6, 4811 GS, Breda

Wat we doen met je klacht:

De Hospitality Manager van Nieuwe Veste zorgt voor een zorgvuldige afhandeling. Je ontvangt een schriftelijke bevestiging en uitleg over de procedure. Je hoort van ons binnen zes weken.


Hoe we met je gegevens omgaan

We houden ons aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Na het indienen van de klacht worden je persoonsgegevens maximaal anderhalf jaar bewaard. Onze medewerkers hebben een geheimhoudingsplicht. Informatie hierover vind je op de websites onder ‘privacyverklaring Nieuwe Veste’.


Website

Wij horen graag alle klachten en suggesties zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. We helpen je graag verder en nemen alle klachten/suggesties zeer serieus. Vul het serviceformulier in.