Klantenservice

Betalen 2017/2018

BETALEN 2017/2018

In hoeveel termijnen kan ik betalen?
Bedragen tot € 100,00 worden in 1 termijn geïncasseerd.
Voor bedragen vanaf € 100,00 geldt dat het aantal termijnen afhankelijk is van de duur van de cursus:

Duur cursus                              Termijnen
1 t/m 6 weken                           1
7 t/m 10 weken                         2
11 t/m 15 weken                       4
16 t/m 30 weken                       6
31 weken of langer                   8

Ik heb me een tijdje geleden aangemeld voor een cursus. Wanneer kan ik de factuur verwachten?
De factuur ontvangt u rond de startdatum van de cursus per e-mail. Wanneer u geen e-mail adres heeft doorgegeven, ontvangt u per post een factuur.

Hoe kan ik mijn gekozen betalingswijze veranderen?
Als u hebt gekozen voor betaling in één keer van de factuur dan kunt u dat wijzigen in automatisch incasseren als de vervaldatum van de factuur nog niet is verstreken. Datzelfde geldt voor wijzigen van automatische incasso naar betalen in één keer. De administratiekosten voor het aanpassen van de betalingswijze zijn € 25,00.
Neem hiervoor contact op met de leerlingenadministratie : leerlingenadministratie@nieuweveste.nl.
Zet in de mail het bankrekeningnummer waarvan de termijnen kunnen worden afgeschreven.